BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kelik-kelik di situ..sana..sini..sinun..

Wednesday 23 March 2011

slowly........move!

gua tak cantik...
gua tak hot...
gua tak educated....
gua tak kayo......


gua sedar.......

pappp!kene pelempang satuu!

haaa,,gua sedar utk kali kedua nya...



kadang-kadang dengan berbekalkan mulut becok gua ni.....

gua boleh buat andaian....the best assumption ever~


TAK SEMUA ORANG SUKA GUA MULUT BANYAK

*mulut gua ade satu je secara realiti nye

dan bila gua dpt detect ade org yg fuck gua.....

gua tak akan duduk membekukan otak sahajaaaaa....

move la dari situ doe!

kadang-kadang agak bernanah jugak telinga gua bila gua terdengar suara-suara merdu terhengkaq-hengkaq MENGUMPAT pasal gua....


mana yang tak elok di dengar tu gua agak sentap!

"muka dah la huduhh!"
"mulut dah la murai"..."senang cita bontot ayam slow sikit dri dia"

Ajenye
sedih beno keme...



so,orang yang tak puas hati dengan aku adalah orang yang pernah happy dengan aku...
yang dulu penah kongsi bantal..
penah kongsi masalah...
dan yang penah jatuh bangun sama-sama...


yela...aku mne mampu beli product jenama NIKE.....

xde barang branded nye...duduk pon hulu kampung sana nunn.....
xde kekasih kacak yang selalu hadiah kan anda dengan segala benda yg branded....


huhhh......gua rse
gua rse...
gua rasa gua puas sebab gua bukan bestfriend malaun tu dah...

gua tak mampu nak get along dengan dia daaaaaa

yes!
she's up to date!

sebab gua kampong gal yg ala-ala ning baizura pnye  RUPA~
GUA BLAH DARI SITU...bkn tak mo kwn dgn dia..
tp gua xmo terus menonton kehipokritan dia dalam persahabatan yg terikat ni

gua pindah..
gua burn duit gua rm670...

whoaa....
boleh beli gadget baru kan dgn wang rm670 tu...


bodoh kan gua???

kalau gua da nekad....gua mmg buat!
mental gua tak kuat doe!

then bila gua daa MOVE...
bru la masing2 nak cari salah masing2



**************************************************************************************************************
bagi gua...bila w'alls da takde close mcm dulu...
gua tetap akan cakap  ;

lebih best jika tiada BEST...lebih close jika sekadar FRIENDS


sekian...
ASSALAMUALAIKUM

6 si kacak dan si jelita dah komen something...:

death_luver said...

letih dah dengan KAWAN-KAWAN..

suke ada KAWAN sahaja..
walaupun orang akan ckp LESBIAN bila hanye rapat berdua..
itu lagi bagosh!!

Pirates da Mariners said...

rilex arrr geng apew yg ko nak kisah sgt ngan org tuh......lama2 die pandai senyap...alah org mcm tuh nak lebih perhatian jer

Panda Berlipstik said...

death luver.....it just like a dress...bila nak pakai, bru cari...bila da ilang trend, xlaku...dan bila ada yg latest, trus buang dress yang lama ni...mcm tu kawan pny definition skrg ni...xsemua...tp segelintir
tq for the komen...:)

Panda Berlipstik said...

pirates:yezza....utk yg sekian kali nya aku sokong komen kau....mmg dye sukakan perhatian

penyisir rambut said...

ko g hentak dy kat dinding kaca bilek cek sarep dol tuh...

Panda Berlipstik said...

bahahaha...gua hentaq ngn helmet cikai gua da la....hehh