BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kelik-kelik di situ..sana..sini..sinun..

Monday 4 April 2011

maa....gua da besar











ape motif gua letak gambar ni???

motif nye..

gua terasa pipi gua makin gendut ......

berbeza dengan gambar gua sebelum mencapai umur 20...

see!


tiada lebihan isi di bawah dagu......


see more!


upsss....pinggang gua time ni...30....
and now...pinggang gua berjaya increase kan size nya kepada 36...
hooiye..
hoooiye....

gua:kedua dari kanan(:

last but not least



gambar ni paling gua menyampah tengok.....

baju ni boleh muat sampai perut je....can not go utk bahagian pinggang dan peha!

syabas betey!




p/s: gua nak mcm dulu balik..tanpa diet and tanpa ubat kurus....anyone?sudi x jadi fitness trainer gua...

2 si kacak dan si jelita dah komen something...:

Anonymous said...

Alolo ciannye.. Meh sini singgah blog sy. Blog sy ade tips nk kuruskan bdn.

Panda Berlipstik said...

hukkk):
nak sggh..nak kurus...