BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kelik-kelik di situ..sana..sini..sinun..

Friday 29 April 2011

berbillion sesalan

ape perasaan anda if ada orang yang berulangkali menyata serta mengatakan bahawa anda adalah seorang yg kuat mencarut..serta bemukakan talam 4 juta muka...

sentap kan...

even anda sendiri faham siapa anda......

even anda sendiri tahu yang anda belum cross the line...

even anda sendiri yang anda punyai peratus ekspresi yang berjiwa memberontak hanya 20%...

xbanyak....
xcukup K.A bukan.....???

di sini aku bukan nak menyuarakan tentang isu jam OMEGA atau SKANDEL wtf....

tp aku menyatakan tentang kenikmatan aku melepaskan kebengangan aku di setiap entri...



terpulang kepada anda...
samada anda mahu melabelkan aku

langsi...
langsir....
mahupun langsuir sekalipun..

keheranan aku mampu bertanya-tanya mengambil masa hanya setengah jam shj...
tiada over time....
itu pasti.......




anyway....entri aku takde sangkut mengaut dengan orang yang dah memang takde sangkut mengaut dengan aku..

kau buat hal...
kau shoot..
kau sembur....

kau dapat....
senang kan?

okey chalo!

********************************ASSALAMUALAIKUM**************************



++ kalau jawab xberdose....
++kalau tak jawab dah tentu dose..

uppsss....

0 si kacak dan si jelita dah komen something...: