BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kelik-kelik di situ..sana..sini..sinun..

Wednesday 13 April 2011

we got nothing

sbnrnya...

gua mmg penyokong Bola sepak perak..

gua sokong bola sepak ye...
gua bukan penyokong yg menyokong provokasi di stadium bola sepak...

yang gua peliks...gua selalu je g stadium..
perak bertemu team dri negeri mna pun ....
xde lgsung provokasi berlaku...
xde lgsung kejor mengejor...
xde langsung sesah sape-sape....

yang membuatkan aku bertambah-tambah pelik lagi bila penyokong perak.kedah.selangor,pahang,n9,ganu,sabah,sarawak, kl,johor,perlis.png,srwk....
*yang mne student or bkerja kat perak ni...
 boleh "get along" nengok bola sama-sama....


sumpah....
apesal nak provok or perakus sgt...
tahu la semangat...
kami pun semangat..
tp takde lah smpai mengancam org sekeliling...
nak tgok bola, iman kene kuat jugak...

bukan nak kata kami baik...
kamu semua pun baik-baik....betul...tak tipu...

tp jgn mcm tu.....
tahu kat stdium tu panas...xde kipas....org@penyokong ramai...mmg panas...panas.....

membakar.....lagi-lagi dgn keputusan mlm tu...bertambah-tambah panas....
tp kena fikir jugak....
demo mene...sek demo senyap...demo kaloh sek dema membako....udoh2 ler tu..
kalo sek teman kaloh sek teman redho je mike......bola tu bulat...

kalah menang adat game...
terima seadanya...yang baik turut-turutkan.....yang punah kita jauh-jauhkan...

bukan ape...influence ni dah merebak ke gen paling muda...
budak kecik pun dah pandai berjiwa kacau...asal kene bolos sikit dah nak menyirap darah ke 60 darjah celcius..

bukan ke sia-sia tu?...bukan ke "we got nothing"

bukan ke kesan negative tu?
xpasal-pasal ....generasi sekarang pendek umur....
salah satu faktor jugak tu ye....

orang boleh sabar...xkan kita boleh,kan?
orang boleh consider...xkan kamu tak boleh...
boleh la....boleh la....

>.<

-gua ini orang malaysia,,,mau idop aman damei..

3 si kacak dan si jelita dah komen something...:

Anonymous said...

Betol tu.. Terlampau fanatik sangat.
Pape pon, Hobin Jang Hobin..
hehehe

PeNgEmiS dUniA said...

yeah ! skor yop skor ! teman orang peghak juge ! penyokong perak sejati ! sek kito . hahaha

Panda Berlipstik said...

orang perak ke...orang gangsa ke...orang emas ke....kita smua sama je kan..tapi kita orang malaysia kan?hihi(: