BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kelik-kelik di situ..sana..sini..sinun..

Monday, 25 April 2011

arnab+lobak merah xdpt di pisahkan


Arnab dia sakit....
Emergency kata nya
Lepas tu lobak MERAh untuk arnab dia  xde.....

sebab Kakak kpd arnab dia pinjam...
Kakak kpd  arnab dia pun arnab jugak....


Kasihan....


Arnab dia sakit....
Lobak merah yang kakak  kpd  arnab dia pinjam,  dapat separuh je....
Sebab kakak kpd arnab dia nak sharing lobak merah tu dengan arnab dia....

So sweet.....

Arnab dia sakit....
Lepas tu arnab dia x boleh nak lumba lari dengan kure-kure...
kakak kepada arnab dia  baik hati..tolong replace tmpt arnab dia utk lumba dgn kure-kure..


X faham...
Komplikated gila.....
Argh lantak ko la musuckman....

X mintak ko share masalah ko ngn gua pun...

Atleast jgn propa ngn gua...

6 si kacak dan si jelita dah komen something...:

noorae said...

meh nak sedekah lobak sekotak. sian si arnab..hoho

Panda Berlipstik said...

itu a....arnab ni mmg kuat sorok lobak merah....kojaq pny arnab..haha

misz fae said...

blogwalking! ;)

meh singgah blog fae :

http://fzhjmldn.blogspot.com/

penyisir rambut said...

siyes tak fhm!!!!!!!!1

Panda Berlipstik said...
This comment has been removed by the author.
Panda Berlipstik said...

mmg tujuan gua buat entry utk menidakfahamkan readers..hahaha..